Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Παράγγειλε την δικιά σου ερωτική ιστορία

Γίνε πρωταγωνιστής στην ερωτική ιστορία που επιθυμείς.



Εσένα που σου αρέσει να διαβάζεις καυτές ιστορίες και ερωτικά διηγήματα,σου δίνεται η δυνατότητα να είσαι πρωταγωνιστής στην δικιά σου διεγερτική ιστορία.

Διάλεξε το θέμα και το βασικό σενάριο,επέλεξε ακόμα τα μικρά ονόματα των πρωταγωνιστών και εμείς αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε ένα διήγημα,που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που θες να ξαναζήσεις ή σε αυτό που φαντασιώνεσαι να γίνει πράξη.

Ας δούμε κάποια παραδείγματα.

1. Έστω ότι είσαι η Ελένη,παντρεμένη και σε έλκει ο Τάσος γνωστός ή φίλος του άντρα σου. Επιθυμείς μια παράνομη σχέση,γεμάτη σεξουαλική ένταση και φάσεις που δεν ζεις με τον σύζυγο.
Αν θες μας γράφεις λίγα λόγια για τις  προτιμήσεις σου πχ μου αρέσει έρωτας στη φύση ή με τρελαίνει το πρωκτικό ή θέλω να μιλάει χυδαία κλπ.
Αν θες πάλι μην μπαίνεις σε λεπτομέρειες,θα σου φτιάξουμε κάτι που θα σε ταξιδεύει σε ηδονικά μονοπάτια.

2.Είσαι ο Γιώργος και φτιάχνεσαι με την ιδέα ότι βλέπεις την γυναίκα σου να κάνει έρωτα με άλλον,γράψε μας δυό λόγια πχ θέλεις να έχεις συμμετοχή ή να βλέπεις κλπ

3.Είσαι ο Σωτήρης και γουστάρεις να δοκιμάσεις γκέι φάση είτε ενεργητικά είτε παθητικά είτε και τα δύο.


Σίγουρα θα σε βοηθήσουν στην επιλογή οι παρακάτω φαντασιώσεις,από τις οποίες μπορείς να επιλέξεις  στην φόρμα παραγγελίας..


  • Σεξ σε ασυνήθιστο μέρος
  • Σεξ με άγνωστο/άγνωστη
  • Να κάνω σεξ με κάποιον που ξέρω αλλά δεν είναι ο/η σύζυγός μου
  • Να συμμετάσχω σε ανταλλαγή ζευγαριών με άγνωστο ζευγάρι
  • Να συμμετάσχω σε ανταλαγή συντρόφων με γνωστό ζευγάρι
  • παιχνίδια εξουσίας στο σεξ
  • Να κάνω σεξ με δύο άνδρες
  • Να κάνω σεξ με δύο γυναίκες
  • Να βλέπω δύο γυναίκες να κάνουν σεξ
  • Να βλέπω δύο άνδρες να κάνουν σεξ
  • Να κάνω σεξ με περισσότερα από 3 άτομα άνδρες και γυναίκες
  • Να κάνω πρωκτικό σεξ
  • Να κάνω ομοφυλοφιλικό σεξ
  • Να κάνω σεξ με ένα διάσημο/η
  •  Να χαιδεύει τα γεννητικά μου όργανα άγνωστος/άγνωστη
  •  Να χαιδεύει τα γεννητικά μου όργανα,γνωστός/ή
  • Να κάνω φετιχιστικό σεξ
  • Να μαστιγώνω κάποιον για σεξουαλική ικανοποίηση
  •  Να με μαστιγώνουν
  • Να κάνω σεξ σε δημόσιο χώρο
  • Να με φωτογραφίζουν/βιντεοσκοπούν την ώρα του σεξ
  • Να εκσπερματώνουν πάνω μου
  • Να κάνω στοματικό έρωτα σε άνδρα/γυναίκα
  • Να κάνω σεξ με πόρνη
  • Να φοράω ρούχα του αντίθετου φύλλου
  • Να με εξαναγκάζουν να κάνω σεξ(χωρίς Βία)
  • Να είμαι μια μαθήτρια με τον καθηγητή μου
  • Να είμαι πόρνη/Στριπτιζού
  • Να κάνω έρωτα με άτομο που φοράει στολή(Στρατός,Αστυνομία)
  • Να είμαι ασθενής στον γιατρό με την λευκή μπλούζα
  • Να είμαι πουτάνα στην πιάτσα
  • Να είμαι τραβεστί εκδιδόμενη
  • Να είμαι υπηρέτρια/ης στις σεξουαλικές ορέξεις του αφεντικού μου
  • Να είμαι υπηρέτρια σε ένα ζευγάρι 
  •  Να είμαι σκλάβα/ος
  • Να είμαι υποτακτικός/ή σε Αφέντρα/η (Σκληρό BDSM)
  • Να κάνω σεξ με sex toys
  • Να παίρνω με στράπον έναν άνδρα/γυναίκα
  • Να κάνω τηλεφωνικό σεξ
  • Να συμμετέχω σε ομαδικό αυνανισμό
  • Να συμμετέχω σε ομαδικό όργιο
  • Να με παίρνει ένας άνδρας και να κάνω στοματικό στον σύντροφό μου
  • Να βλέπω την γυναίκα μου με μια γυναίκα
  • Να βλέπω την γυναίκα μου με άλλον άντρα

* Το ερωτικό διήγημα θα είναι 1,5 έως 2 σελίδες περίπου σε κείμενο word
 
*Η ιστορία αποστέλλεται στο email σας εντός 5 ημερών από την παραγγελία.

*Το κόστος είναι 25 ευρώ και η πληρωμή γίνεται προς το παρόν με moneysafe

μπορείτε να κάνετε και ειδικές παραγγελίες,περισσότερες ή μεγαλύτερες ότιδήποτε ερωτικό κείμενο θέλετε,Τιμή κατόπιν συμφωνίας.

**Εννοείται ότι πρέπει να είσαστε άνω των 18 ετών
** Δεν γράφουμε περιεχόμενο παιδοφιλικό,παιδεραστία,αιμομιξία,νεκροφιλία,κτηνοβασία
Μην έρθετε καθόλου σε επαφή μαζί μας.


Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και παράγγειλε την ερωτική σου ιστορία.







Δεν υπάρχουν σχόλια: